Повернення коштів  (Витяг з Публічної оферти розділ 6)

6. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

6.1. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р., № 1023-ХІІ (зі змінами), та Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах, затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 07.07.1999 р., № 452, повернення коштів за квитки на заходи проводиться Принципалом та/або Організатором тільки у випадках скасування (відміни) заходу або зміні складу артистів, часу або місця проведення заходу. Принципал та/або Організатор повертає Покупцю лише Номінальну вартість квитка, повернення Сервісного збору та вартості Додаткових послуг Принципалом не проводиться. Агент не несе жодної відповідальності за своєчасність та повноту повернення Принципалом грошових коштів Покупцям.

6.2. Повернення Електронних квитків в інших випадках Організатор/Принципал вирішує самостійно та повідомляє про це Агента, який реалізує ці вказівки.   

6.3. У разі якщо Організатор/Принципал Заходу уповноважив Агента на здійснення повернення грошових коштів Покупцям, що придбали Електронний квиток в інших випадках окрім того, що вказано в п. 6.1, то у цьому разі  Покупцеві слід керуватися наступними правилами:

  • Електронний квиток можна повернути не пізніше, ніж за годину до початку сеансу;

  • Якщо разом із квитком у замовленні були придбані додаткові товари (окуляри, барна продукція тощо), то повернення таких товарів можливе лише разом із повним скасуванням усього замовлення.

  • У разі доступності автоматичного повернення, Покупцеві буде відображена кнопка "Повернути квитки" на вкладці Мої квитки.

  • При натисканні цієї кнопки буде ініційовано повернення квитків і грошей в автоматичному режимі, в результаті чого Покупцеві буде відображено повідомлення про статус та успіх Повернення.

  • Якщо кнопка автоматичного повернення відсутня чи автоматичний режим повернення недоступний, чи Покупець бажаєте повернути частину куплених квитків, то Покупець повинен відправити лист на адресу vozvrat@vkino.com.ua в якому вказати інформацію для здійснення Повернення:

    • номер замовлення;

    • причину повернення;

    • ряд і місце, якщо це часткове повернення;

    • номера придбаних квитків (номер розташований під штрих-кодом);

    • останні 4 цифри платіжної картки, якою відбувалась оплата Електронних квитків.

  • Якщо Електронний квиток був обміняний на фізичний квиток встановленої форми (в касі або за допомогою терміналу самообслуговування), або ж Електронний квиток був просканований на контролі, Покупцю необхідно повернути квитки адміністратору Організатора, та потім відправити лист на адресу vozvtrat@vkino.com.ua де вказати вище згадану інформацію для здійснення Повернення.

6.4. Обмін Електронного квитка на іншу дату, час або фільм немає. У разі необхідності, Покупець здійснює Повернення та Покупку іншого Електронного квитка.

6.5. За поверненням коштів може звернутись тільки Покупець, дані якого вказані в Замовленні. Додатково Агент може вимагати надання Покупцем копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків за даними Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ІПН), а також копію документа, що підтверджує особу. 

6.6. У разі якщо запит на Повернення був прийнятий до обробки Агентом, Покупець отримує повідомлення. Відсутність повідомлення про Повернення означає, що запит не потрапив до Системи Агента та не буде оброблений. Агент не відповідає у такому випадку за скасування Замовлення та повернення грошових коштів Покупцеві.

6.7.   Повернення грошових коштів здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту звернення Покупця. Зарахування грошових коштів здійснюється автоматично на банківську карту, якою здійснювалась оплата Квитків.