Якщо ви отримали автоматичне чи пряме звернення від служби підтримки Вкіно про те що потрібно терміново повернути хибні онлайн квитки (такі які з якоїсь причини не вдалося повернути автоматично), то вам слід повернути їх із квиткової системи самім.
Це треба зробити що найшвидше, тому що таки квитки та замовлення в цілому є скасованими та гроші за таке замовлення не будуть перераховани сервісом Вкіно.
Треба зробити наступні кроки (тільки для SaleTicket):
- У меню Администратор знайти пункт Повернення хибних квитків (У користувача має буде налаштовано право робити таке повернення, інакше цей пункт меню буде неактивним) та в форму що я з'явилася ввести номер замовлення із листа підтримки Вкіно.
Якщо у вас немає цього пункта меню вам слід зробити оновлення SaleTicket.
- Якщо замовлення буде знайдено та можливо до повернення, то буде відображено деталі замовлення, квитки та товари у ньому.
- Натиснути кнопку Зробити повернення.
- Після чого треба відповісти на листа служби підтримки, что повернення хибних квитків зроблено.