Відповідно до розділу 6 Публічної оферти
УВАГА! Електронні квитки можна повернути не пізніше ніж за одну годину до початку сеансу!
Повернути електронні квитки автоматично:
У разі доступності автоматичного повернення, вам буде відображено кнопку "Повернути квитки" на вкладці Мої квитки на сайті або з Історії операцій в мобільному додатку.
При натисканні цієї кнопки буде ініційовано повернення квитків та грошей в автоматичному режимі, в результаті чого вам відобразиться повідомлення про статус та успішність повернення.
Сайт | Додаток |
Повернути електронні квитки через службу підтримки:
Якщо автоматичний режим недоступний або бажаєте повернути частину куплених квитків, то вам слід надіслати листа на адресу [email protected]
В якому вказати:
- назву кінотеатру та місто;
- мету повернення;
- номер замовлення;
- ряд та місце, якщо це часткове повернення;
- код придбаних квитків (код розташований над штрих-кодом);
- останні 4 цифри платіжної картки, якою здійснювалася оплата квитків.
Якщо ви обміняли електронні квитки на паперові (у касі або за допомогою терміналу самообслуговування), або электронні квитки були проскановані на контролі, вам необхідно повернути паперові квитки адміністратору, потім надіслати листа з інформацією до служби підтримки (див. вище).
Ви отримаєте підтвердження про повернення, коли воно буде здійснено. Гроші будуть повернені на вашу платіжну картку протягом 1-10 робочих днів.
Послуги обміну електронного квитка на іншу дату, час чи фільм немає. У разі потреби надішліть листа на повернення квитків і купіть інші.