- У результаті успішної покупки ваші квитки відображаються вам у вкладці «Мої квитки та замовлення».
- Якщо листа з квитками не було надіслано вам на e-mail, а ви впевнені що правильно заповнили в формі адресу електронної пошти, то можливо квитки знаходяться в папці Спам, або є проблеми з фільтрацією пошти (включений автовідповідач або "білий список" - дозволено отримувати листи тільки від людей з вашої адресної книги або поштовий сервер не пропускає лист, ймовірно ящик може бути переповнений).
- Якщо ви не отримали SMS-повідомлення з номерами квитків, можливо, ви неправильно ввели номер телефону, або були проблеми зі зв'язком у мобільного оператора і незабаром воно прийде.
Не прийшли квитки на e-mail, немає SMS з номером замовлення? Друк
Змінено: вт., 22 Лист., 2016 на 10:18 РАНКУ
Чи була ця відповідь корисною? Так Ні
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.