Якщо ви в процесі покупки закрили форму оплати, або сталася помилка платежу: він був відхилений банком, у вас пропав інтернет, завис і перезавантажився комп'ютер або з інших причин стався збій на екрані оплати, то ви побачите на схемі залу місця, які ви хотіли купити , як зайняті, а ваше замовлення, якщо ви повторно відкриєте віджет покупці на вкладці "Мої замовлення та квитки" буде знаходиться в статусі «Очікується оплата».
Тут ви можете повторно сплатити замовлення, натиснувши на посилання Оплатити в рядку стану поточного замовлення.
Система очікує оплату за замовленням 15 хвилин, після чого місця звільняються, якщо вони не були сплачені користувачем і замовлення перейде в статус "Прострочено". Тоді його вже оплатити буде не можливо.