• Щоб побачити ваші квитки у вкладці "Мої квитки", слід авторизуватися тим же чином, що і при покупці. Якщо ж ви купували квитки без авторизації через мобільний додаток, тоді вони будуть відображатися тільки на тому пристрої і тільки в додатку.
  • Якщо квитків все одно немає, спробуйте перезавантажити сторінку або через пару хвилин знову викликати вікно продажу квитків, там у вкладці «Мої квитки» повинні бути ваші куплені квитки.
  • Якщо покупка закінчилася повідомленням «Платіж прострочений», це означає, що ви оплачували замовлення більше 15 хвилин, і коли підтвердження оплати прийшло від банку, резерв з квитків уже був знятий і продавати було нічого. В такому випадку надішліть листа на адресу help@vkino.com.ua , де вкажіть обов'язково номер платежу або останні чотири цифри платіжної картки, якою ви оплачували квитки, таким чином ми зможемо ідентифікувати вас, перевірити статус вашого замовлення і стан ваших транзакцій, і при необхідності повернути вам списані гроші.