- Щоб побачити ваші квитки у вкладці "Мої квитки", слід авторизуватися тим же чином, що і при покупці. Якщо ж ви купували квитки без авторизації, тоді вони будуть відображатися тільки на тому пристрої і в тільки в тому ж браузері, в якому ви їх купували.
- Якщо квитків все одно немає, спробуйте перезавантажити сторінку або через пару хвилин знову викликати вікно продажу квитків, там у вкладці «Мої квитки» повинні бути ваші куплені квитки.
- Якщо покупка закінчилася повідомленням «Платіж прострочений», це означає, що ви оплачували замовлення більше 15 хвилин, і коли підтвердження оплати прийшло від банку, резерв з квитків уже був знятий і продавати було нічого. В такому випадку надішліть листа на адресу help@vkino.ua , де вкажіть обов'язково номер платежу або останні чотири цифри платіжної картки, якою ви оплачували квитки, таким чином ми зможемо ідентифікувати вас, перевірити статус вашого замовлення і стан ваших транзакцій, і при необхідності повернути вам списані гроші.
Немає квитків у вкладці Мої квитки, не з'явилися після успішної оплати? Друк
Змінено: вт., 22 Лист., 2016 at 10:35 AM
Чи була ця відповідь корисною? Так Ні
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.