- Щоб побачити ваші квитки у вкладці "Мої квитки", слід авторизуватися тим же чином, що і при покупці. Якщо ж ви купували квитки без авторизації через мобільний додаток, тоді вони будуть відображатися тільки на тому пристрої і тільки в додатку.
- Якщо квитків все одно немає, спробуйте перезавантажити сторінку або через пару хвилин знову викликати вікно продажу квитків, там у вкладці «Мої квитки» повинні бути ваші куплені квитки.
- Якщо покупка закінчилася повідомленням «Платіж прострочений», це означає, що ви оплачували замовлення більше 15 хвилин, і коли підтвердження оплати прийшло від банку, резерв з квитків уже був знятий і продавати було нічого. В такому випадку надішліть листа на адресу help@vkino.com.ua , де вкажіть обов'язково номер платежу або останні чотири цифри платіжної картки, якою ви оплачували квитки, таким чином ми зможемо ідентифікувати вас, перевірити статус вашого замовлення і стан ваших транзакцій, і при необхідності повернути вам списані гроші.
Немає квитків у вкладці Мої квитки, не з'явилися після успішної оплати? Друк
Змінено: Сб., 7 Серп., 2021 на 11:55 РАНКУ
Чи була ця відповідь корисною? Так Ні
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.