Поширені запитання
Правила відтепер трансформовані у Договір публічної оферти, який розміщений за посиланням: https://bilet.vkino.com.ua/legal/public-offer/
Пт., 27 Жовт., 2023 на 11:36 РАНКУ
Відповідно до розділу 6 Публічної оферти УВАГА! Електронні квитки можна повернути не пізніше ніж за одну годину до початку сеансу! Повернути електронні к...
Ср., 2 Лют., 2022 на 3:24 ПІСЛЯ ПОЛУДНЯ
Виберіть фільм і час сеанcу, який вас цікавить. Клік на час сеансу відкриє вікно покупки / бронювання квитків онлайн. Переконайтесь в тому, що обраний ...
Чтв., 31 Серп., 2017 на 7:36 ПІСЛЯ ПОЛУДНЯ
Бронювання доступно в деяких випадках, коли поряд з кнопкою "Купити квиток" знаходиться кнопка "Забронювати".
Для того щоб забро...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:05 РАНКУ
Для того щоб викупити онлайн заброньовані квитки, потрібно на вкладці "Мої квитки", вибрати замовлення в якому квитки заброньовані, перейти в нь...
Чтв., 31 Серп., 2017 на 6:25 ПІСЛЯ ПОЛУДНЯ
Послуги обміну електронного квитка на іншу дату, час або фільм чи кінотеатр немає. У разі необхідності, скористайтеся функцією повернення квитків і потім ...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:19 РАНКУ
У разі успішної покупки квитки будуть відображені вам у вкладці «Мої квитки і замовлення». Куплені квитки дублюються на ваш e-mail і можуть бути вислані ...
Сб., 7 Серп., 2021 на 11:54 РАНКУ
Якщо ви не можете роздрукувати ваші електронні квитки або у вас немає принтера і т.п., передбачений варіант обміну їх на паперовий еквівалент в касі кінот...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:42 РАНКУ
Щоб побачити ваші квитки у вкладці "Мої квитки", слід авторизуватися тим же чином, що і при покупці. Якщо ж ви купували квитки без авторизації ч...
Сб., 7 Серп., 2021 на 11:55 РАНКУ
Реквізити карти ви вводите не на нашому сайті, а на стороні платіжної системи і по url з усіма необхідними протоколами і засобами захисту, утому числі ...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:13 РАНКУ