Поширені запитання
Якщо ви в процесі покупки закрили форму оплати, або сталася помилка платежу: він був відхилений банком, у вас пропав інтернет, завис і перезавантажився ко...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:33 РАНКУ
Обов'язково стежте за повідомленнями системи, вам будуть відображені помилки або причини відмови в оплаті.
Щоб успішно купувати квитки онлайн, вам ...
Ср., 23 Лист., 2016 на 5:14 ПІСЛЯ ПОЛУДНЯ
Якщо в внаслідок повернення квитків, гроші не повернулися вам на карту навіть через 10 днів з моменту отримання вами повідомлення про повернення від нашог...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:31 РАНКУ
Дійсно, поки наш сервіс vkino.ua не забезпечує наскрізну авторизацію. Таким чином, в мобільному додатку Вкіно вам недоступні ті квитки, які були куплен...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:15 РАНКУ
Існують обмеження на кількість спроб повторної оплати квитків або викупу броні:
Для повторної оплати квитків 2 спроби
Для викупу броні 3 спроби
...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:17 РАНКУ
У результаті успішної покупки ваші квитки відображаються вам у вкладці «Мої квитки та замовлення».
Якщо листа з квитками не було надіслано вам на e...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:18 РАНКУ
Фактом вдалого бронювання місць є відображення вам номера броні у вкладці «Мої квитки» і дублювання цього повідомлення на електронну пошту. Перевірте ...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:51 РАНКУ
Кінотеатр на кожен сеанс дозволяє бронювати певну кількість місць - це ліміт на бронювання. Коли ліміт вичерпано, бронювання відключається. В даному ви...
вт., 22 Лист., 2016 на 10:54 РАНКУ
Cохранить билеты в формате pdf вы можете средствами вашего браузера.
Авторизуйтесь в виджете продажи билетов, перейдите во вкладку Мои билеты и заказы, ...
Чтв., 24 Лист., 2016 на 3:24 ПІСЛЯ ПОЛУДНЯ
Якщо ви не бажаєте отримувати розсилку сервісу Вкіно, ви можете: 1. Відмовитися прямо з отриманого листа, клацнувши внизу по посиланню "Відмовитися...
пн., 24 Квіт., 2017 на 5:35 ПІСЛЯ ПОЛУДНЯ